رییس سازمان امور اقتصادی و دارایی استان یزد با گرامی داشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گفت: عملکرد دولت نهم و دهم در همه بخش های مختلف به خصوص حوزه عمران و اقتصاد چشمگیر است.

به گزارش روز سه شنبه یزدفردا به نقل از روابط عمومی سازمان امور اقتصادی و دارایی استان یزد " مراد علی میر " افزود: انجام فعالیت های زیربنایی، اجرای موفقیت آمیز قانون هدفمندسازی یارانه ها و پرداخت یارانه نقدی، واگذاری سهام عدالت و اجرای طرح مسکن مهر را از جمله عملکرد اقتصادی دولت برشمرد که موجب تحقق عدالت اجتماعی و عمران و آبادانی کشور شده است.

وی اضافه كرد: هر چه از عمر انقلاب می گذرد شاهد دستاوردها و موفقیت های بزرگتری در عرصه های سیاسی، اجتماعی، ‌اقتصادی، فرهنگی و غیره هستیم.

وی با اشاره به سرمایه گذاری های داخلی و خارجی انجام شده طی سال های اخیر در استان از روند رو به رشد فعالیت های اقتصادی خبر داد و اظهار داشت:  اقدامات دولت برای عمران و آبادانی كشور و استان ستودنی است.

وی بر انعکاس عملکرد دولت تاکید کرد و افزود: بیان آن در رسانه ها، موجب جلب اعتماد بیشتر مردم و تقویت نظام اسلامی می شود و  ارائه گزارش از موفقیت های دولت برای نشان دادن كارآمدی نظام اسلامی، وظیفه مسوولان است .

رییس سازمان امور اقتصادی و دارایی استان یزد افزود: با توجه به توطئه های دشمنان علیه ایران اسلامی،  بهترین راه و فرصت مناسب برای خنثی كردن این توطئه ها، ارائه بیان دستاوردهای انقلاب می باشد.

وی در بخش دیگری از سخنانش هفته دولت را، هفته تكریم شهیدان رجایی و باهنر و قدردانی از خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی برشمرد و گفت: هفته دولت فرصت مناسبی برای بیان خدمات این شهیدان و همچنین خدمات دولت است.

این مقام مسوول، ولایتمداری ، خدمت صادقانه ، مردمداری و روحیه سخت كوشی  را مهمترین ویزگی های دولتمردان در نظام مقدس جمهوری اسلامی برشمرد و گفت: ‌دولت شهیدان رجایی و باهنر منشاء خدمات ارزنده ای به مردم بودند و باید آن را پاس بداریم.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا